SEM & SEO
Realizacja wybranych form oraz całościowych kampanii e-marketingowych opartych o:
NOWY SERWIS (zobacz)
Capping (Frequency Capping)
Usługa polegająca na ograniczeniu liczby wyświetleń reklamy na unikalnego użytkownika, a więc liczby kontaktów z reklamą. Capping może dotyczyć pojedynczej kreacji reklamowej, grupy kreacji reklamowych lub wszystkich kreacji w danej kampanii reklamowej łącznie.
CPC (Cost per Click)
Współczynnik efektywności reklamy wyrażany jako stosunek kosztów poniesionych na emisję reklamy do liczby kliknięć w daną reklamę.
CPL (Cost Per Lead)
Formuła rozliczania płatności za reklamę internetową polegająca na naliczaniu określonej kwoty za każdą wykonany „lead” (ślad), którymi mogą być przykładowo: wypełnienie formularza kontaktowego, wypełnienie formularza zamówienia, rejestracja na stronie czy też dokonanie zakupu.
CPM (Cost per Mile)
Jeden z ilościowych modeli rozliczania emisji reklamy banerowej polegający na płatności za określoną liczbę odsłon przekazu, w tym przypadku 1000.
Reklamodawca płaci za każde wyświetlenie reklamy, bez względu na to, czy odbiorca podjął jakiekolwiek działanie względem niej. Od strony reklamodawcy ta forma rozliczania się jest najczęściej wykorzystywana w kampaniach wizerunkowych, których celem jest dotarcie do jak największej liczby osób oraz efekt zapamiętania marki, nie zaś konkretna akcja lub sprzedaż.
CPV (Cost per View)
Współczynnik efektywności reklamy wyrażany jako stosunek kosztów poniesionych na emisję reklamy do liczby jej odsłon (wyświetleń).
CTR (Clickthrough Rate)
Wskaźnik określający stosunek kliknięć do ilości odsłon banerów reklamowych, powszechnie uważany za miarę oceny skuteczności kampanii reklamowej.
FF (Flat Fee)
Model rozliczeń w którym reklamodawca płaci wydawcy określoną stawkę za wyznaczony czas emisji reklamy. Może to być np. doba, miesiąc, czy rok. W tym czasie reklama nie może zniknąć z serwisu i nie powinna być rotowana (musi być dostępna na wszystkich określonych podstronach).
Za nami VII edycja konkursu na najlepszą pracę dyplomową – licencjacką, magisterską lub inżynierską, na temat nowatorskiego zastosowania tworzyw sztucznych, którego organizatorem jest Polski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych. W tym roku główna nagroda trafiła do Pana Adriana Lipkowskiego z Politechniki Warszawskiej za pracę zatytułowaną: „Wytwarzanie absorberów energii uderzenia przy zastosowaniu kompozytu węglowego o spoiwie termoplastycznym oraz zbadanie wpływu architektury zbrojenia na ich zdolność do względnego pochłaniania energii". Więcej...
Wbrew mającej miejsce w ostatnich miesiącach i prowadzonej z wyjątkową intensywnością negatywną kampanią wizerunkową całej branży przetwórstwa tworzyw sztucznych wartym, w moim przekonaniu, jest zwrócenie uwagi wszystkich obywateli naszego kraju na swoisty PARADOKS występujący w ostatnim czasie i związany z tą właśnie grupą materiałów.
W tym momencie – w obliczu zagrożenia życia i zdrowia – wielu dyletantów i ignorantów przekonało się (lub powinno się przekonać), że to właśnie tworzywa są „naszym prawdziwym wybawieniem” stanowiącym podstawowy materiał do produkcji środków ochrony osobistej jak również zapewnienia odpowiednich warunków sanitarnych, tak dla ludzi jak również do ochrony i zabezpieczenia żywności. Materiałem, bez którego życie i zdrowie ludzkie nie mogą być chronione we właściwy sposób. (...)
Mówiąc wprost nie ma możliwości by świat funkcjonował bez tworzyw sztucznych. To ogólne i najważniejsze stwierdzenie mające kilkudziesięcioletnie już podstawy oparte jest na połączeniu unikalnych właściwości użytkowych, których w przeciwieństwie do tworzyw sztucznych nie ma żaden inny materiał stanowiący jedynie do nich alternatywę w swoim zastosowaniu. Doskonałe właściwości mechaniczne, termiczne, niski ciężar właściwy, łatwość obróbki i formowania wyrobów, efektywność ekonomiczna połączone z obecnością szeregu nowoczesnych technologii sprawiają, że tworzywa sztuczne funkcjonują one w każdym obszarze naszego życia. Bez tworzyw nie będzie nowoczesnego sprzętu medycznego, aparatury ratującej życie człowieka, bezpiecznych i dających pełną mobilność pojazdów, konstrukcji zapewniających komfort życia czy gwarantujących utrzymanie na odpowiednim poziomie zdrowia ludzi. Więcej...
WIG | 84443.72 | ||
WIG20 | 2479.10 | ||
WIG30 | 3064.97 | ||
WIG-CHEMIA | 9625.10 | ||
WIG-PALIWA | 6888.71 | ||
WIG-POLAND | 88131.39 |
OMNIPLAST – Konkurs o Znajomości Branży!
Przed nami XXVIII edycja Międzynarodowych Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych PLASTPOL. To najważniejsze i największe dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych targi w Polsce oraz cenione wydarzenie w Europie, będące istotną platformą wymiany wiedzy m.in. o kierunkach rozwoju i nowych technologiach, oraz szeregu propozycji o charakterze naukowym i technicznym. Jedną z nich jest konkurs OMNIPLAST, popularyzujący wiedzę dotyczącą tworzyw sztucznych i technologii ich przetwórstwa.
Rozpoczynamy 1 lutego 2024!
Konkurs podzielony jest na trzy etapy. Pierwszy etap rozpocznie się już 1 lutego 2024 roku. Po dokonaniu rejestracji każdy z uczestników konkursu otrzyma drogą mailową zestaw 10 pytań związanych z technologiami przetwórstwa TS, a także poświęconych ogólnej tematyce rynku tworzyw sztucznych w Polsce i w Europie. Czas udzielania odpowiedzi mija 31 marca. Na podstawie przesłanych odpowiedzi utworzona zostanie klasyfikacja punktowa Uczestników Etapu 1... Zapraszamy!