Polecamy

Wizytówka Firmy

ROZDZIAŁ 7

  • Wszystkich użytkowników ktorzy dokonali rejestracji i posiadają aktywne konto (zarejestrowane jako podmiot gospodarczy, firma)  zapraszamy do dodania w obrębie Serwisu WWW.TWORZYWA.PL Wizytówki Firmy pozwalającego na prezentację innym użytkownikom obszaru prowadzonej działalności
  • Wybór opcji konta z wizytówką firmy pozwoli na dodanie podmiotu do Katalogu Firm  wraz z możliwością prezentacji obszaru aktywności oraz posiadanej oferty produktowej wszystkim użytkownikom Serwisu
  • Dzięki temu możliwym będzie także wyświetlanie pełnych danych teleadresowych firmy w obrębie Giełdy Ogłoszeń innym użytkownikom oraz ich powielanie w trakcie rozpoczynania edycji własnych ofert (ułatwienia edytorskie)
  • Zawartość Pakietów Reklamowych, odpowiadających 3 rodzajom wizytówek (Info+, Biznes, Prestige) wraz z ich szczegółowym opisem zamieszczono w menu bocznym pn. Pakiety Reklamowe
  • Od dn. 01.07.2015 r. obowiązują płatności zgodnie z przedstawionym poniżej schematem

  • Brak wyboru przez Użytkownika konta z wizytówką firmy będzie równoznaczny z posiadaniem przez niego Pakietu Testowego wraz z przypisanymi mu limitami i ograniczeniami

Pakiety Reklamowe

 

 

 

 

 

Pakiet Startowy dla wszystkich użytkowników ukierunkowanych na możliwość działaności w obszarze Giełdy Ogłoszeń.

Pełna funkcjonalność połączona z limitowaną liczbą możliwych do emisji ogłoszeń to idealne i zarazem całkowicie bezpłatne narzędzie dla tak sprofilowanych użytkowników. Pakiet nie zawiera  możliwości dodania i przedstawienia pozostałym użytkownikom Serwisu szczegółowych informacji dotyczących podmiotu i jego działalności.

CENA NETTO: 0,- PLN / 12 miesięcy (bezpłatnie)

 

 

 

 

 

 

Pakiet dedykowany docelowo dla największej liczby użytkowników, dający możliwość pełnej prezentacji własnej Firmy poprzez zaimplementowane narzędzia wizualizacji danych.

Dostępne elementy pakietu pozwalają na prezentację własnej firmy oraz aktywną działalność w obszarze Giełdy Ogłoszeń.

CENA NETTO: 100,- PLN / 12 miesięcy

 

 

 

 

 

 

 

Pakiet stworzony dla wszystkich Firm pragnących podkreślić i zaprezentować swój indywidualny charakter poprzez rozbudowany oraz funkcjonalny styl prezentacji.

Pakiet Prestige oferuje również, w odróżnieniu od pozostałych pakietów, możliwość nie limitowanej (w okresie trwania licencji) emisji ogłoszeń, ofert pracy, prezentacji produktów oraz zamieszczania własnych wiadomości i informacji.

Tym samym stanowi on najbardziej zaawansowaną formę prezentacji firmy oraz jej aktywności w Serwisie.

CENA NETTO: 500,- PLN / 12 miesięcy

 

Advertising Info

Capping (Frequency Capping)

Usługa polegająca na ograniczeniu liczby wyświetleń reklamy na unikalnego użytkownika, a więc liczby kontaktów z reklamą. Capping może dotyczyć pojedynczej kreacji reklamowej, grupy kreacji reklamowych lub wszystkich kreacji w danej kampanii reklamowej łącznie.

CPC (Cost per Click)

Współczynnik efektywności reklamy wyrażany jako stosunek kosztów poniesionych na emisję reklamy do liczby kliknięć w daną reklamę.

CPL (Cost Per Lead)

Formuła rozliczania płatności za reklamę internetową polegająca na naliczaniu określonej kwoty za każdą wykonany „lead” (ślad), którymi mogą być przykładowo: wypełnienie formularza kontaktowego, wypełnienie formularza zamówienia, rejestracja na stronie czy też dokonanie zakupu.

CPM (Cost per Mile)

Jeden z ilościowych modeli rozliczania emisji reklamy banerowej polegający na płatności za określoną liczbę odsłon przekazu, w tym przypadku 1000.

Reklamodawca płaci za każde wyświetlenie reklamy, bez względu na to, czy odbiorca podjął jakiekolwiek działanie względem niej. Od strony reklamodawcy ta forma rozliczania się jest najczęściej wykorzystywana w kampaniach wizerunkowych, których celem jest dotarcie do jak największej liczby osób oraz efekt zapamiętania marki, nie zaś konkretna akcja lub sprzedaż.

CPV (Cost per View)

Współczynnik efektywności reklamy wyrażany jako stosunek kosztów poniesionych na emisję reklamy do liczby jej odsłon (wyświetleń).

CTR (Clickthrough Rate)

Wskaźnik określający stosunek kliknięć do ilości odsłon banerów reklamowych, powszechnie uważany za miarę oceny skuteczności kampanii reklamowej.

FF (Flat Fee)

Model rozliczeń w którym reklamodawca płaci wydawcy określoną stawkę za wyznaczony czas emisji reklamy. Może to być np. doba, miesiąc, czy rok. W tym czasie reklama nie może zniknąć z serwisu i nie powinna być rotowana (musi być dostępna na wszystkich określonych podstronach).