Marketing Internetowy
Audyt SEO
Audyt SEO to informacja zwrotna dotycząca analizy strony internetowej pod względem czynników wpływających na jej wyniki w wyszukiwarkach. Raport zawiera uwagi, zalecenia oraz porady umożliwiające umocnienie pozycji w rankingach wyszukiwarek.
Czytaj dalej
Audyt UX
Audyt UX, czyli audyt użyteczności, określany także jako analiza ekspercka, stanowi kompleksową ocenę serwisu internetowego pod kątem zgodności z przyzwyczajeniami oraz oczekiwaniami użytkowników. Pozwala sprawdzić, czy serwis odpowiada potrzebom...
Czytaj dalej
e-Commerce
e-Commerce to pojęcie, które oznacza e-handel, czyli handel elektroniczny. Polega na zawieraniu transakcji związanych z działalnością gospodarczą, które są realizowane za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych i telekomunikacyjnych.
Czytaj dalej
Fanpage
Fanpage jest specyficznym rodzajem strony na portalu społecznościowym Facebook, za pomocą której można promować firmę, markę, produkt, usługę lub osobę. Pozwala na zebranie fanów w jednym miejscu sieci internetowej.
Czytaj dalej
Google AdSense
Google Adsense to program partnerski, dzięki któremu właściciele stron mogą zarabiać na treściach prezentowanych online. Polega na wyświetlaniu reklam kontekstowych Google na stronach użytkowników dostosowanych pod względem treści witryny oraz grupy...
Czytaj dalej
Google AdWords (Google Ads)
Google AdWords (Google Ads) to system reklamowy Google polegający na wyświetlaniu w wynikach wyszukiwarki linków sponsorowanych. Linki są wyświetlane również w ramach programu partnerskiego Google AdSense.
Czytaj dalej
Google Analytics
Google Analytics jest narzędziem analitycznym udostępnionym przez firmę Google, które umożliwia monitorowanie ruchu na stronach internetowych. Właściciele witryn lub osoby zarządzające nimi otrzymują wiele cennych informacji o ich użytkownikach oraz...
Czytaj dalej
Google Search Console (GSC)
Google Search Console jest narzędziem opracowanym przez Google ułatwiającym optymalizację stron i wspierającym właścicieli stron oraz webmasterów w ich pozycjonowaniu. Wcześniej stosowana nazwa to Google Webmaster Tools.
Czytaj dalej
Indeksowanie Strony
Indeksowanie strony – to proces dodawania strony do wyszukiwarki Google.
Stronę internetową odwiedza robot zbierający informacje o kluczowych frazach, treści, grafikach oraz linkach znajdujących się w naszej witrynie i następnie zapisuje te informacje...
Czytaj dalej
Konwersja
W kontekście marketingu internetowego konwersja odnosi się do celów osiąganych przy pomocy stron internetowych. Konwersja strony internetowej jest postrzegana jako wykonanie przez potencjalnego klienta określonej czynności na stronie internetowej...
Czytaj dalej