Marketing Internetowy
SMM (Social Media Marketing)
SMM (Social Media Marketing) dotyczy promocji za pośrednictwem MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. Podobnie jak w przypadku klasycznego SEO celem jest zwiększenie ruchu oraz KONWERSJI jednak w tym przypadku nie osiąga się go za pomocą wysokich pozycji...
Czytaj dalej
SMO (Social Media Optimization)
SMO (Social Media Optimization) dotyczy dostosowania witryny na potrzeby jej promowania w portalach społecznościowych (SOCIAL MEDIA). Podstawową formą takiego działania jest umieszczenie przy treściach przycisków, za pomocą których użytkownicy mogą...
Czytaj dalej
Strategia Marketingowa
Strategia marketingowa to ogólny plan danej firmy dotyczący tego, jak dotrzeć do odpowiednich ludzi/firm i uczynić z nich swoich klientów. Zwykle zawiera ona tzw. propozycję wartości dla klienta (value proposition), przekaz marketingowy oraz informacje...
Czytaj dalej
SXO (Search Experience Optimization)
SXO (Search Experience Optimization) to inaczej optymalizacja doświadczeń użytkownika.
Jest to zbiór technik, które mają na celu zapewnienie jak najwyższej KONWERSJI poprzez dostosowanie witryny do oczekiwań i preferencji szerokiej rzeszy internautów.
Czytaj dalej
Trust Rank
TrustRank to algorytm, który przeprowadza analizę linków w celu oddzielenia przydatnych stron internetowych od spamu i pomaga w rankingu stron w wyszukiwarkach w SERP (Search Engine Result Page). Jest to proces półautomatyczny, co oznacza, że...
Czytaj dalej
Usability
Usability (użyteczność) oznacza w głównej mierze funkcjonalność oraz łatwość obsługi (intuicyjność) danej strony internetowej. Innymi cechami powiązanymi z tym parametrem mogą być łatwość odnalezienia interesujących w danym momencie treści przez...
Czytaj dalej
Wskaźnik Konwersji
Wskaźnik konwersji stanowi informację o efektywności strony internetowej (czy też sklepu internetowego) i jest równy ilość wykonywanych czynności, które są pożądane na stronie www podzielonych przez ilość unikalnych odwiedzin na stronie x 100%.
Czytaj dalej