Marketing Internetowy
SERP (Search Engine Result Page)
SERP (Search Engine Result Page) – strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej; obejmuje ona strony znalezione automatycznie przez wyszukiwarkę i adresy wprowadzone do indeksu ręcznie oraz adresy...
Czytaj dalej
Słowa Kluczowe (KeyWords)
Słowa kluczowe to w rzeczywistości nie tylko słowa, ale również grupy wyrazów tworzące frazy, które są stosowane w celu wyszukiwania określonych informacji w wyszukiwarkach internetowych.
Słowa kluczowe to bardzo ważne jako narzędzie SEO, ponieważ...
Czytaj dalej
SMM (Social Media Marketing)
SMM (Social Media Marketing) dotyczy promocji za pośrednictwem MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. Podobnie jak w przypadku klasycznego SEO celem jest zwiększenie ruchu oraz KONWERSJI jednak w tym przypadku nie osiąga się go za pomocą wysokich pozycji...
Czytaj dalej
SMO (Social Media Optimization)
SMO (Social Media Optimization) dotyczy dostosowania witryny na potrzeby jej promowania w portalach społecznościowych (SOCIAL MEDIA). Podstawową formą takiego działania jest umieszczenie przy treściach przycisków, za pomocą których użytkownicy mogą...
Czytaj dalej
Strategia Marketingowa
Strategia marketingowa to ogólny plan danej firmy dotyczący tego, jak dotrzeć do odpowiednich ludzi/firm i uczynić z nich swoich klientów. Zwykle zawiera ona tzw. propozycję wartości dla klienta (value proposition), przekaz marketingowy oraz informacje...
Czytaj dalej
SXO (Search Experience Optimization)
SXO (Search Experience Optimization) to inaczej optymalizacja doświadczeń użytkownika.
Jest to zbiór technik, które mają na celu zapewnienie jak najwyższej KONWERSJI poprzez dostosowanie witryny do oczekiwań i preferencji szerokiej rzeszy internautów.
Czytaj dalej