Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj

Marketing Internetowy

Drukuj

Google Analytics

Google Analytics jest narzędziem analitycznym udostępnionym przez firmę Google, które umożliwia monitorowanie ruchu na stronach internetowych. Właściciele witryn lub osoby zarządzające nimi otrzymują wiele cennych informacji o ich użytkownikach oraz podejmowanych przez nich działaniach.

Google Analytics zbiera dane z określonej strony, na której został umieszczony odpowiedni skrypt, dzięki czemu uzyska się szczegółowe informacje pochodzące z tych systemów.

Korzystanie z zaawansowanego narzędzia analitycznego Google Analytics jest bezpłatne, jeżeli ilość odwiedzin strony internetowej nie przekracza 5 milionów w ciągu miesiąca. Uzyskane dane są wyświetlane w czytelnej formie niewymagającej zaawansowanej wiedzy.

Google Analytics generuje raporty dotyczące m.in.:

  • użytkowników – liczba, wiek, lokalizacja, a także, czy użytkownik po raz pierwszy odwiedza stronę czy wcześniej już z niej korzystał,
  • aktywności użytkowników w czasie rzeczywistym,
  • treści prezentowanych na stronie www – ilość odwiedzin oraz ilość przeglądanych podstron i czas spędzony na każdej z nich,
  • urządzeń, na których przeglądana jest strona – laptop, smartfon itp., a także rodzaje systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych,
  • pozyskiwania użytkowników, czyli w jaki sposób odbiorcy strony trafili na nią – wyszukiwarki oraz SŁOWA KLUCZOWE, kampanie reklamowe, płatne i bezpłatne formy wyszukiwania.

Partnerem Działu SEM 4Plastics jest firma IDEO Force.

Jeśli chcesz porozmawiać na temat współpracy związanej z MARKETINGIEM INTERNETOWYM - skontaktuj się z nami.

Plastline

Plastinvent