Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj

Marketing Internetowy

Drukuj

Konwersja

W kontekście marketingu internetowego konwersja odnosi się do celów osiąganych przy pomocy stron internetowych. 

Konwersja strony internetowej jest postrzegana jako wykonanie przez potencjalnego klienta określonej czynności na stronie internetowej, która jest pożądana z punktu widzenia właściciela strony. Mówiąc dokładniej – konwersja to oczekiwane działania ze strony odbiorcy strony, które stanowią reakcję na akcje promujące stronę poprzez jej POZYCJONOWANIE (SEO) lub konkretne kampanie reklamowe prowadzone w Internecie.

Cel konwersji danej strony powinien być jasno określony. Może nawet wyrażać się w jednoznacznie podanych kwotach (dokonanie zakupu na określoną kwotę).

Przykładowe cele konwersji:

  • dokonanie zakupu,
  • jak najdłuższe pozostanie na stronie internetowej,
  • zarejestrowanie konta klienta,
  • pozostawienie danych kontaktowych,
  • zapisanie się do newslettera,
  • wypełnienie formularza,
  • kliknięcie w baner reklamowy na stronie,
  • ściągnięcie pliku,
  • obejrzenie filmu udostępnionego na stronie.

Partnerem Działu SEM 4Plastics jest firma IDEO Force.

Jeśli chcesz porozmawiać na temat współpracy związanej z MARKETINGIEM INTERNETOWYM - skontaktuj się z nami.

Plastline

Plastinvent