Polecamy

Na Skróty

BIZNES Menu

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Prezentacje RSS
  z 19

Nowoczesna Wtryskownia – Nowe Wdrożenia

Pojęcie, które może przyprawić o zawrót głowy w dobie AI, automatyzacji, jednak w rozumieniu funkcjonalności gospodarczej firmy to próba ciągłego doskonalenia, usamodzielnienia, optymalizacji kosztów związanych z eksploatacją narzędzia oraz efektywnego zawracania odpadów w cyklu GOZ. Nowe projekty niosą za sobą szereg wyzwań, nauki, a tym samym uczą pokory. Trendy w branży tworzyw sztucznych, tematy regranulatów, materiałów bio, odnawialnych źródeł energii, obniżonego śladu węglowego odpowiadające na regulacje i rosnące oczekiwania konsumentów. A może nie kons

Można dłużej… czyli jak wpłynąć na żywotność maszyny

Jak wydłużyć czas pracy wtryskarki? W prezentacji omówione zostaną wszystkie zawiązane z tym aspekty, takie jak prawidłowa eksploatacja maszyny, dobór parametrów wtrysku czy najnowsze osiągnięcie technologiczne.

Jak się dobrze przygotować, czyli zakamarki procesu produkcyjnego

Zwrócimy uwagę na istotne kwestie związane z przygotowaniem produkcji z tworzyw. Czasy przezbrojeń, redukcja ilości braków, wad i odpadów – to tylko niektóre aspekty, które weźmiemy pod lupę. Co poza tym? Pokażemy jak prawidłowo przygotować surowiec oraz jak wdrożyć podejście systemowe, które powinno być punktem wyjścia każdego dobrze przygotowanego procesu.

Kiedy lider zaczyna wspierać - współtworzenie jako właściwy model przywództwa

Wystąpienie dotyczy zmiany paradygmatu przywództwa w biznesie. Rola lidera nie polega już na szczegółowym kontrolowaniu i narzucaniu sposobów działania, lecz na wskazywaniu kierunku, formułowaniu celów oraz nadawaniu rytmu pracy organizacji. To pracownicy – dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i bliskości codziennych procesów – najlepiej wiedzą, jak te cele realizować.

Intuicja to za mało – metody i narzędzia do skutecznego wspierania decyzji sprzedażowych

Wystąpienie pokazuje, jak istotną rolę w zarządzaniu sprzedażą odgrywają dane i analityka. Samo wyczucie czy doświadczenie nie wystarczy – skuteczne decyzje wymagają rzetelnych podstaw liczbowych i dobrze dobranych kryteriów. Kluczowym elementem jest segmentacja klientów, rozumiana nie tylko jako podział portfela, lecz jako świadomy dobór wskaźników i parametrów, które pozwalają ocenić zarówno obecnych, jak i potencjalnych klientów.

Co nas czeka w branży tworzyw?

Tworzywa sztuczne to stosunkowo „młody” materiał w porównaniu z innymi, ale dynamika jego rozwoju i technologii przetwarzania może dorównać branży IT. Jak wyglądał ten rozwój na przełomie lat? Czy jeszcze osiągnie dynamikę z przełomu lat 80 i 90? I wreszcie co nas jeszcze czeka w branży i dokąd będzie zmierzała. Czy zmiany w niej następujące będą odzwierciedlały zmiany w innych gałęziach przemysłu i naszego społeczeństwa?
1    1  2  3  4  5  6  7    19
Plastline

Plastinvent