Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
News RSS
  z 811

Publikacja "Plastics - the Facts" Dostępna w Wersji Polskiej

Doroczna publikacja “Plastics - the Facts” jest już dostępna w wersji polskiej. W podsumowaniu tym znajdziecie Państwo dane rynkowe dotyczące produkcji tworzyw sztucznych, zapotrzebowania i zagospodarowania odpadów tworzyw w Europie.

Posiedzenie Parlamentarnego Zespołu ds. Przemysłu Chemicznego

Wdrożenie elementów gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) do krajowych przepisów prawnych – Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta (ROP) i unijna Dyrektywa SUP (ang. Single Use Plastics) – i wpływ zmian regulacyjnych na polski przemysł chemiczny były przedmiotem drugiego posiedzenia Parlamentarnego Zespołu ds. Przemysłu Chemicznego, które odbyło się 24 stycznia br. w formule online.

Decyzja Zarządu i Rady Nadzorczej Grupy Azoty

Zarząd i Rada Nadzorcza Grupy Azoty Polyolefins S.A. podjęły uchwały w sprawie warunkowego zawarcia aneksu do umowy z Generalnym Wykonawcą projektu Polimery Police, firmą Hyundai Engineering.

OMNIPLAST – Zmierz Się z Najlepszymi!

Przed nami XXVI edycja Międzynarodowych Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych PLASTPOL. To najważniejsze i największe dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych targi w Polsce oraz cenione wydarzenie w Europie, będące istotną platformą wymiany wiedzy m.in. o kierunkach rozwoju i nowych technologiach, oraz szeregu propozycji o charakterze naukowym i technicznym. Jedną z nich jest konkurs OMNIPLAST, popularyzujący wiedzę dotyczącą tworzyw sztucznych i technologii ich przetwórstwa.

OMNIPLAST – Zmierz Się z Najlepszymi!

Przed nami XXVI edycja Międzynarodowych Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych PLASTPOL. To najważniejsze i największe dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych targi w Polsce oraz cenione wydarzenie w Europie, będące istotną platformą wymiany wiedzy m.in. o kierunkach rozwoju i nowych technologiach, oraz szeregu propozycji o charakterze naukowym i technicznym. Jedną z nich jest konkurs OMNIPLAST, popularyzujący wiedzę dotyczącą tworzyw sztucznych i technologii ich przetwórstwa.

Szansa i Wyzwanie Przed Targami Kielce?

Kielecki ośrodek wystawienniczy bierze udział w przetargu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) na organizację i obsługę 11 edycji Światowego Forum Miejskiego w Katowicach wraz z imprezami towarzyszącymi. Tematem przewodnim jedenastej edycji Forum będzie przesłanie: „Zmieniamy nasze miasta dla lepszej przyszłości”. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się między 26 a 30 czerwca 2022.

AKPOL, Henkel i Jokey Wspólnie Dla Ekosystemu

Współpraca partnerska AKPOL z Henkel, niemieckim koncernem chemicznym i Jokey, niemieckim producentem opakowań wykonanych z tworzyw sztucznych to szansa na stworzenie zamkniętego ekosystemu w sektorze budowlanym, opartego na recyklingu tworzyw sztucznych i ich ponownego wykorzystania w przemyśle. Celem wspólnych działań będzie także stworzenie ekologicznych, recyklingowych ekowiader na produkty budowlane Henkel w Polsce.

CIECH Rozwija Transport Sody

Grupa CIECH, w ramach współpracy z przewoźnikiem LPG Polonia, rozpoczęła na szeroką skalę transport sody kalcynowanej i oczyszczonej z wykorzystaniem samochodów napędzanych ciekłym gazem ziemnym (LNG), charakteryzujących się mniejszymi emisjami - zarówno dwutlenku węgla, tlenków azotu oraz siarki, jak i cząstek stałych PM 10.

Bio-Based Acrylonitrile for Carbon Fiber Applications

Solvay and Trillium Renewable Chemicals have signed a letter of intent to develop the supply chain for bio-based acrylonitrile (bio-ACN). Trillium will supply Solvay with bio-ACN from Trillium’s planned commercial asset, and Solvay will evaluate bio-ACN for carbon fiber manufacturing as part of its long-term commitment to developing sustainable solutions from bio-based or recycled sources. The aim of this partnership is to produce carbon fiber for use in various applications such as aerospace, automotive, energy, and consumer goods.

Zmiana Strategii Rynkowej Grupy WITTMANN

Grupa WITTMANN postanowiła zmienić dotychczasową strategię i przejść ze strategii dwóch marek na strategię jednej marki, komunikując w ten sposób swoją zaletę, jaką jest możliwość oferowania kompletnych rozwiązań z jednego źródła, również za pośrednictwem jednolitej marki.
1    84  85  86  87  88    811

Ankieta

Plastline

Plastinvent