Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj

Marketing Internetowy

Drukuj

Marketing Internetowy

Marketing internetowy to wszelkie działania mające na celu opracowanie strategii dla wprowadzenia produktu na rynek, jego promocji oraz przedstawienie w korzystny sposób marki przy wykorzystaniu internetu. 

Działania w marketingu internetowym zmierzają do zwiększenia widoczności firmy w internecie oraz budowaniu marki w sieci i są one prowadzone przy pomocy portali społecznościowych, aplikacji mobilnych i wyszukiwarek internetowych z zamiarem dotarcia do jak największego grona odbiorców. 

Marketing internetowy skupia się na stworzeniu oraz utrwalaniu więzi na linii marka – odbiorca. W przeciwieństwie do marketingu tradycyjnego, w marketingu internetowym rola odbiorcy jest znacznie większa. 

Nie jest on biernym odbiorcą komunikatów marketingowych, ale ma możliwość prowadzenia dialogu z marką i wyrażenia swojej opinii w odpowiedzi na działania marketingowe.

Marketing internetowy to:

  • strategia związana ze sprzedażą dóbr i usług,
  • promowanie oferty (produktu, usługi) i marki,
  • komunikacja marketingowa,
  • komunikacja z rynkiem,
  • kreowanie wizerunku,
  • wywoływanie w odbiorcach pożądanych działań, które mają miejsce w Internecie.

Celem jest efektywna relacja na linii firma-klient oraz powiększenie dostępu do informacji o marce.

Marketing internetowy nie może być wyłącznie ograniczony do przekazywania podstawowych informacji na temat firmy w sieci. Przeciwnie, na spójne działania marketingowe składa się wiele, wzajemnie uzupełniających się narzędzi. Tylko dzięki przemyślanej strategii marketingowej, jak też jej sprawnej realizacji można odnieść sukces w internecie. 

Partnerem Działu SEM 4Plastics jest firma IDEO Force.

Jeśli chcesz porozmawiać na temat współpracy związanej z MARKETINGIEM INTERNETOWYM - skontaktuj się z nami.

Plastline

Plastinvent