Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Biznes Info RSS

Nowa Polityka BASF

Drukuj

Nowa Polityka BASF

Podczas corocznej prezentacji wyników grupy BASF (D-67056 Ludwigschafen, www.basf.com) ogłoszono podwojenie wartości przychodu operacyjnego EBIT, przed wprowadzeniem pozycji specjalnych w dziale tworzywowym oraz wzrost całości sprzedaży o 13% do 37,5 bln EUR. Kierownik Biura Finansowego Kurt Bock powiedział, że "jeśli chodzi o tworzywa to kontynuacja przedsięwzięć restrukturyzacyjnych oraz nowe modele biznesowe były w dużym stopniu odpowiedzialne za taki wzrost wartości EBIT". Zdaniem Prezesa BASF sukces Firmy jest również wynikiem wprowadzonej strategii "Value before volume", która doprowadziła do skupienia się na nowych modelach biznesowych zakładających ograniczenie portfolio grupy ABS-ów oraz koncentrowanie się na sprzedaży wyrobów o wyższych cenach, kosztem mniejszych ilości. Jednak 23% wzrost sprzedaży, odnotowany w grupie tworzyw styrenowych, uznano za mało satysfakcjonujący.

Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)

Ankieta

Plastline

Plastinvent