Jeśli chcesz zadać pytanie Administratorowi Systemu wykorzystaj moduł FAQ korzystając z poniższego formularza
Jakiego Typu Usługi Reklamowe Mogą Być Świadczone Przez Serwis?
Wszystkim zainteresowanym podmiotom możemy zaoferować spersonalizowane i dostosowane do własnych potrzeb produkty i usługi reklamowe. Pośród nich m.in.: kampanie banerowe, emisje listów mailingowych i newsletterów, prezentacje artykułów sponsorowanych, materiałów technicznych i informacyjnych. Producentom i Dystrybutorom tworzyw sztucznych pragniemy zaoferować możliwość prezentacji własnych brandów produktowych, całości produkowanych gatunków tworzyw wraz z ich charakterystykami i specyfikacjami. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego +48 17 8611890 lub mailowego
Dlaczego Muszę Zarejestrować Konto Użytkownika?
Mając na uwadze zmiany związane z nowym modelem biznesowym oraz sposobem użytkowania Serwisu (jak również dotyczące stworzonych funkcjonalności i zaimplementowanych rozwiązań) pragniemy poinformować, że wszystkie formy aktywności Użytkowników wymagać będą ich rejestracji oraz utworzenia KONTA UŻYTKOWNIKA.
Na Jakie Formy Aktywności Pozwala Rejestracja Konta Użytkownika w Serwisie?
Dzięki rejestracji użytkownik będzie posiadać m.in.:
-
możlwość bezpłatnej i odpłatnej emisji ogłoszeń w obrębie modułów: Giełda Ogłoszeń, Giełda Pracy
-
możliwość bezpłatnego korzystania z zaawansowanych funkcjonalności serwisu
-
całkowicie bezpłatny dostęp do Platformy B2B
-
dostęp do chronionych zasobów serwisu (wybrane analizy cenowe, badania marketingowe, opracowania, prezentacje, raporty rynkowe, zestawienia)
-
opcję prezentacji nieodpłatnych treści reklamowych
-
możliwość publikacji materiałów informacyjnych, artykułów, not prasowych, itp.
-
dodawanie wątków oraz komentarzy na forach dyskusyjnych
-
możliwość dodawania postów, komentarzy, opinii (w określonym przez Redaktorów Serwisu zakresie) do publikowanych treści, artykułów, wiadomości, itp.
Czy Rejestracja Oraz Utworzenie Konta Użytkownika Są Odpłatne?
Rejestracja w serwisie oraz utworzenie Konta użytkownika są CAŁKOWICIE BEZPŁATNE (wolne od jakichkolwiek opłat)!
Czym Jest Platforma B2B?
Platforma WWW.B2B.TWORZYWA.PL jest rozwiązaniem skierowanym do producentów, pośredników handlowych, dystrybutorów i hurtowników działających w branży tworzyw sztucznych ułatwiając komunikację na wszystkich etapach procesu.
-
Platforma B2B to system informatyczny ułatwiający firmom wymianę informacji oraz usprawnienie sprzedaży poprzez automatyzację procesu składania i realizowania zamówień hurtowych.
-
To bazujące na internecie i mediach elektronicznych powiązania pomiędzy podmiotami gospodarczymi.
-
W praktyce platforma taka pozwala na uproszczenie kontaktów handlowych dzięki daleko idącej integracji obu stron (np. dystrybutora oraz partnera czy kontrahenta) oraz bieżący dostęp do stale aktualizowanej oferty produktowej, czytelnych katalogów produktów i wyszukiwarek ofert, ale także katalogów sprzedawców i rozbudowanych systemów zamawiania produktów.
-
Dzięki temu kontrahenci, którzy wcześniej zawarli umowy handlowe, mogą śledzić na bieżąco proces zakupowy, a czas realizacji zamówienia znacznie się skraca.
Jakie Są Zalety Użytkowania Platformy B2B?
Pośród największych zalet platform B2B należy wymienić:
-
obniżają koszty prowadzenia transakcji (brak barier geograficznych, łatwiejsze: nawiązywanie i przebieg kontaktów handlowych, zamiennik tradycyjnych metod komunikowania, mniejsza liczba osób zaangażowana w proces),
-
automatyzują proces dokonywania zamówień,
-
pozwalają na składanie zamówień siedem dni w tygodniu przez całą dobę,
-
standaryzują proces dokonywania zakupów, pokazując dostępność produktów, a także status zamówienia, historię transakcji oraz umożliwiają wygenerowanie, podgląd i wydruk dokumentów sprzedażowych,
-
pomagają planować budżet i ułatwiają kontrolę wydatków,
-
dają możliwość grupowania klientów oraz przyznawania im zindywidualizowanych rabatów i promocji.