Polecamy

B2B Giełda Tworzyw Szukaj
Świat Tworzyw RSS

Globalny Rynek Opakowań z Tworzyw Sztucznych - Perspektywy

Drukuj

Globalny Rynek Opakowań z Tworzyw Sztucznych - Perspektywy

Według raportu opublikowanego przez Transparency Market Research (TMR), światowy rynek opakowań z tworzyw sztucznych, osiągnął wartość 259,6 mld USD w roku 2013, a prognozuje się że jego wartość wzrośnie do 370,2 mld USD na koniec 2020 roku. Opierając się na tych wartościach, światowy rynek opakowań z tworzyw sztucznych wykaże w latach 2014-2020 wskaźnik wzrostu CAGR na poziomie 5,20%, zgodnie z raportem "Rynek opakowań z tworzyw sztucznych - Globalna Analiza Branży, Wielkość, Udział, Wzrost, Trendy i Prognozy na lata 2014 - 2020" przygotowanym przez TMR.

Światowy rynek opakowań z tworzyw sztucznych, zyskuje duże zapotrzebowanie ze strony dynamicznie rozwijającego się przemysłu spożywczego i napojów. Obecna generacja konsumentów preferuje bardziej opakowania giętkie niż ich tradycyjne odpowiedniki. To z kolei nakręca popyt na światowym rynku opakowań z tworzyw sztucznych. Dodatkowo przewiduje się również, że rosnące zapotrzebowanie ze strony przemysłu farmaceutycznego zwiększy globalny rynek opakowań z tworzyw sztucznych. Jednak pomimo tak imponującego potencjału wzrostu, rynek może stawić czoła wyzwaniu wskutek rosnących kosztów surowców, które mogą utrudniać rozwój w dłuższej perspektywie.

W raporcie światowy rynek opakowań z tworzyw sztucznych został podzielony na dwie części według rodzaju produktu i użytkownika końcowego. W odniesieniu do produktu, opakowanie z tworzywa sztucznego na rynku jest podzielone na opakowanie sztywne i elastyczne. Spośród nich, w chwili obecnej segment opakowań sztywnych posiada większościowe udziały w rynku. Według raportu, segment opakowań sztywnych będzie nadal liderem rynku przez cały okres prognozy. Na podstawie użytkowania końcowego, przemysł spożywczy i napojów pojawił się jako największy użytkownik końcowy tego nowatorskiego rozwiązania opakowań, co stanowi ponad 65% światowego rynku opakowań z tworzyw sztucznych w 2013 roku. Zgodnie z raportem ten segment pozostanie w czołówce światowego rynku opakowań z tworzyw sztucznych nadal w okresie prognozowanym.

Geograficznie, światowy rynek opakowań z tworzyw sztucznych został podzielony na regiony Azji i Pacyfiku, Europy, Ameryki Północnej i pozostałych krajów świata (RŚ). Spośród nich, region Azji i Pacyfiku prezentował najwyższy popyt i utrzymał 35% światowego rynku opakowań z tworzyw sztucznych w 2013 roku, stwierdza raport. Region ten prawdopodobnie pozostanie niekwestionowanym liderem rynku ze względu na rosnące wykorzystanie opakowań z tworzyw sztucznych w branży medycznej i rosnące zapotrzebowanie na opakowanej żywności z wschodzących gospodarek Azji i Pacyfiku.

Jednakże raport przedstawia, że popyt na opakowania z tworzyw sztucznych w rozwiniętych gospodarkach Ameryki Północnej i Europy wykazuje średni wzrost. Opracowany z zamiarem zapewnienia całościowego przeglądu światowego rynku opakowań z tworzyw sztucznych, raport analizuje i bada szczegółowo nawet najmniejsze czynniki wpływające na rynek, a także przedstawia otoczenie rynku dostawcy, w oparciu o profile takich firm jak Ampac Holdings LLC, Sonoco Products Co., Wipak Group, Ukrplastic Corp., Sealed Air Corp., Huhtamaki Oyj, Constantia Flexibles International GmbH Mondi plc, Amcor Ltd. i Bemis Co. Inc.

Transparency Market Research (TMR) to międzynarodowa firma zajmująca się badaniem rynku oraz dostarczaniem raportów dotyczących informacji biznesowych i usług. Ekskluzywna mieszanka firmy obejmująca  ilościowe prognozowanie i analizy trendów, zapewnia perspektywiczny wgląd dla tysięcy decydentów. TMR stanowi doświadczony zespół analityków, badaczy i konsultantów używających własnych źródeł danych i różnych narzędzi oraz technik, aby zbierać i analizować informacje.

Baza danych TMR jest stale aktualizowana i zmieniana przez zespół ekspertów naukowych tak, że zawsze odzwierciedla najnowsze trendy i informacje. Przy szerokich możliwościach w zakresie badań i analiz, Transparency Market Research stosuje surowe techniki badawcze pierwotne i wtórne w celu rozwoju charakterystycznych zestawów danych i materiału badawczego dla raportów biznesowych. /Źródło: Omnexus/

Tagi: opakowania
Wyświetleń:
Komentarze użytkowników (0)

Polecamy:

ALBIS - In Touch With Plastics

Plastline

Plastinvent